dilluns, 20 d’abril del 2015

Arriba el final del projecte..desgraciadament

Hola bloggers!! La Dana i jo portem unes setmanes bastant estressades a l'institut i a l'Universitat, i per aquest motiu no ens hem pogut veure el que ens hagués agradat..

Vam reunirnos la setmana passada amb la Begonya, i ens va donar noves notícies sobre la Festa Final del Projecte, etc. Notícies que li comentaré dimecres a la Dana quan quedem.

El plà és passejar a les 17.00h per la Rambla del Sant Feliu, ja que és Sant Jordi, berenar juntes i després anar una estona a passejar també i visitar Platja d'Aro, població al costat de Sant Feliu de Guíxols amb molt de turisme i botigues.

Ja en tinc moltes ganes de veure-la...

Per falta de temps, ja que el projecte termina només en 1 mes exactament.., hem hagut de reduir el nostre calendari, desgraciadament:

-23 d'Abril, a les 17.00h: Sant Jordi, berenar i Platja d'Aro.
-28 d'Abril, a les 17.00h: Anirem a la Conca caminant des de Sant Feliu de Guíxols, passant per S'agaró.
-7 de Maig, a les 18.00h: La Dana vindrà a casa i farem cupcakes!!
-14 de Maig, Visitarem la població de Palamós, ja que la Dana no hi ha estat mai, i és molt maco, segur que passarem una bona tarda..encara que amb tristesa perquè serà l'última, però jo em seguiré interessant per ella, i estic seguríssima de que no perdrem el contacte perquè ha estat una gran experiència poder compartir el nostre temps juntes, aprenent i coneixent-se de 0.

Espero que la vostra mentoria us vagi igual de bé que a mi rossinyols!! Sort i gaaas que això ja s'acaba..


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada