dimarts, 31 de març del 2015

Excursió a Pals

Eii nois! Estem tornant en bus de Pals la Dana i jo! Ens ho hem passat d'allò més bé.

Hem sortit de Sant Feliu a les 9 del matí, i hem arribat aviat, pel que hem aprofitat el matí caminant i visitant el recinte gòtic de Pals:

-Museu Casa de la Cultura.
-La Muralla.
-Mirador Josep Pla.
-El castell.
-La Torre de l'homenatge.
-L'església.
-Les tombes del Carrer Major.
-La plaça major.

Hem dinat super bé al 'Restaurant La Villa', i em donat un altre petit volt pels voltants.
És un petit poble preciós, però ens hem quedat amb ganes de visitar la platja..però es troba a 6km i no hi han autobusos disponibles..(em sembla realment trist, siguent Setmana Santa).

Espero i m'agradaria molt de tot cor tornar d'excursió amb la Dana, però per universitat i treball em serà difícil :(

Us deixo unes imatges!!
Aquest divendres ens tornarem a veure, però encara no sabem el plan perquè no tenim moltes ganes de piscina..Fins aviat!!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada