dimecres, 18 de març del 2015

Entrevista, i preparem l'agenda, això no pot acabar ja...ho aprofitarem al màxim


Bon dia nois!! Ahir la Dana i jo, vam a estar a la biblioteca. Vam decidir planejar totes les nostres trobades, d'ara a endavant. Vam comentar com havien passat de ràpid els tres primers mesos de mentorat..i volem posar-nos les piles per aprofitar el màxim de temps possible, i gaudir a tope l'experiència. Ens ha de donar temps de fer tot el que volem fer i més:)
El nostre calendari és el següent:

-Dijous 26 de Març: (16:00h) Volem fer una ruta per SFG en moto. Vull ensenyar-li llocs del poble on encara no l'he portat, com: Sant Elm, teatre, Pedralta i Rosamar, entre d'altres.
-Dimarts 31 de Març: (10:45h) Aquest matí visitarem la piscina pública del nostre poble, "La Corxera".
-Divendres 10 d'Abril: (18:00h) Visitarem Platja d'Aro, i anirem a sopar al Burguer King.
-Dimecres  15 d'Abril: (16:00h) Anirem caminant desde Sant Feliu, fins la Conca de S'Agaró, passant pel camí de Ronda.
-Dijous 23 d'Abril: (Sant Jordi) Un cop arribi de l'Universitat, em dirigiré a veure una actuació que fará la Dana al seu institut, i un cop finalitzat, baixarem juntes a la Rambla, per veure les nombroses parades de roses.
-Divendres 24 d'Abril: (17:00h) La Dana vindrà a casa a preparar cupcakes!! M'ha explicat molts cops que ella en feia a casa, i jo que no n'he fet mai...vull que m'ensenyi a preparar-los. Mmmm:) Us ensenyarem la recepta!! (ingredients i elaboració).
-Dimecres 29 d'Abril: Visitaremq el Museu de la Joguina, de Sant Feliu de Guíxols.
-Divendres 8 de Maig: (16:00h) Ens agradaria visitar Palamós. Les vistes del poble són precioses, i estic segura que li encantará a la Dana.
-Dilluns 11 de Maig: Encara no hem planejat res per l'últim dia que representa que ens veurem, però no será així. Estic seguríssima que ens seguirem veint un cop finalitzat el projecte, m'encantaria. Igual que, també és probable que quedem més dies que aquests que ja tenim planejats, tot s'anirá veient. Però, estareu informats de tots els nostres moviments i pujaré moltes fotos!jeje

Un cop vam preparar la nostra agenda, vaig realitzar-li una entrevista, com us vaig comentar ja l'últim cop:

Hola Dana!
1. Consideres que t'ha costat molt adaptar-te a la nostra ciutat? T'ha agradat l'experiència? No, no m'ha costat gens. Ara sento que no podria tornar a Colòmbia. M'ha agradat molt l'experiència.

2. T'agrada el poble i la seva gent? Què és el que més t'agrada de Sant Feliu i el que menys? Bastant. És molt bonic, petit però molt bonic. El que més m'agrada és que és molt tranquil i familiar. No hi ha res que no m'agradi.

3. Què tal l'escola i les noves amistats? El cole al principi em costava molt, però ara bé. I amb les amistats..al principi tenia por, però ara si he conegut a molta gent! Sobretot al meu viatge a Huesca amb l'institut, m'ho he passat molt bé.

4. Has conegut a molta gent, oi? Sí, però la primera persona amb la qual vaig conectar des de el primer moment va ser la Daria. (La Daria també està dintre del projecte.)

5. Què sols fer per aquí al poble? Per on sols passar les estones amb amigues o família? Sortir amb les meves amigues, berenr, anar a la platja i xerrar, fer fotos. Normalment, passejo per la rambla i el passeig.

6. I la llengua? La segueixes trobant igual de difícil que al principi? No, ara l'entenc molt més que abans.

Sobre Projecte Rossinyol:
7. T'està aportant alguna cosa com a persona el meu seguiment amb tu? Sí, molt, perquè he conegut un altre persona que m'entèn i m'ajuda a coneixèr, i sola sería molt més difícil.

8. Estàs majoritàriament contenta amb el projecte? Què no t'agrada? Sí, tot em sembla bé.

9. Creies al inici, que seria així? No, vaig pensar: "No sé si m'entendré bé amb ella", perquè tens 19 anys, i jo 15..has viscut més que jo, i és diferent, però estic molt contenta perque ha sigut tot diferent :)

Entrevista finalitzada. Jo també estic contentíssima amb la Dana. Us anirem explicant!!😊😚



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada