dimarts, 10 de març del 2015

Preparant pròxim projecte: Entrevista a la meva rossinyol:)

Bones rossinyols!! Com aneu?

La Dana i jo ens vam veure diumenge passat. Ella m'havia comentat que havia de realitzar per a classe un treball/exposició sobre un pintor o arquitecte del segle XX, i vaig oferir-li venir a casa per comentar el treball i donar-li uns consells i pautes, per a que li anés bé el treball i també l'exposició davant la seva classe. Justament ahir, em va comentar via whatssap, que estava molt contenta i em va donar les gràcies per les meves recomenacions.

Aquest dissabte ens tornarem a veure al matí. He pensat en portar-la a esmorzar a algun lloc del poble, i fer-li una petita entrevista (la qual encara hi estic treball) sobre la seva adaptació, la seva nova vida, noves amistats, i relació amb el poble.

Us tornaré a explicar diumenge, que vagi bé nois!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada